logo
A jelszónak tartalmaznia kell kis betűt, nagy betűt, számot és speciális karaktert (Példa: Teszt2020!)

Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


  1. Általános Szerződési Feltételek Hatálya

1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a www.rusztika.hu  weboldal-t meglátogató, olvasó, és felhasználó (továbbiakban: Felhasználók) ügyfelekre vonatkozó szabályokat, előírásokat, valamint a Weboldalt üzemeltető PATTI 2003. Kft. (Cégjegyzékszám: 17-09-010198, Adószám: 24821614-2-17, Székhely: 7159 Kisdorog, Ady Endre utca 61.,- továbbiakban: Szolgáltató) a weblapon keresztül, mint távollévő szerződő felek által kötött adásvételi szerződés  és más szerződés (továbbiakban: Szerződés) alapján szerződéses jogviszonyban álló ügyfelekre, vásárlókra,  egyéb üzleti partnerek (továbbiakban: Ügyfelek) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

 Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.rusztika.hu  weboldalon keresztül történik.

 1.2. Weboldal üzemeltetője: PATTI 2003. Kft., Cégjegyzékszám: 17-09-010198, Adószám: 24821614-2-17, Székhely: 7159 Kisdorog, Ady Endre utca 61., info@rusztika.hu , +3630/207-69-89

1.3. Jelen ÁSZF hatályba lépésének napja: 2020. március hó 05. napja, iktatószáma: Rusztika/ÁSZF/001/2020

Az eltérő, később hatályba lépő ÁSZF-eket a Ügyfeleink megtalálják weblapunkon, kiemelve annak hatálybalépésének dátumát. Jelen ÁSZF az új ÁSZF hatályba lépésével hatályát veszti, ez azonban nem érinti a hatálya alatt létrejött ügyletekre vonatkozó előírásokat.

Az ÁSZF Hatályba lépésétől annak rendelkezései valamennyi Felhasználóra, Ügyfélre vonatkoznak. Az Ügyfelek a Szerződés megkötésével elismerik, hogy az aktuális ÁSZF-et elolvasták,- megismerték, és annak rendelkezéseit a Szerződés aláírásával magukra nézve kötelezőnek ismerik el. A hatályos ÁSZF Szerződéseink mellékletét képezi.

1.4. Szolgáltató fenntartja az ÁSZF egyoldalú módosításának jogát, melyet Ügyfél elfogad. Szolgáltató az Ügyfél problémamentes jogértelmezése érdekében a módosítás dátumát a módosított ÁSZF elnevezésében feltűnteti.

1.5. Az ÁSZF tárolhatósága honlapunkon keresztül biztosított, Ön azt lementheti számítógépére, illetve kinyomtathatja, vagy egy külön fájlformátumban („pdf”/ „doc”) letöltheti számítógépére. 

  1. Értelmező rendelkezések

Vásárló/Vevő: ügyfeleink között megkülönböztetünk fogyasztó és vállalkozó vásárlókat, akikre eltérő jogszabályok vonatkoznak.

Vevő tudomásul veszi, hogy érvényes jogügyletet a Ptk. rendelkezései értelmében csak 14. életévének betöltését követően tehet (14-18 éves kor között ez mindösszesen a mindennapi élet szokásos szükségleteinek fedezésére irányulhat).

Fogyasztó: az a természetes személy, aki a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenységi körén kívül köt szerződést/vásárol/ Szolgáltatóval.

Vállalkozó: az a természetes,- vagy jogi személy, aki a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenységi körének gyakorlása során jár el, köt szerződést Szolgáltatóval (pl. gazdasági társaság, egyesület, alapítvány). Amennyiben a vállalkozó a szerződéskötés során megadja cégnevét, székhelyének címét, adószámát az ÁSZF és egyéb törvények Vállalkozókra vonatkozó előírásait magára nézve kötelezőnek ismeri el.

ÁSZF: Általános szerződési feltételnek minősül az a szerződési feltétel, amelyet az alkalmazója több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre meghatározott, és amelyet a felek egyedileg nem tárgyaltak meg. Az a feltétel, amely a vállalkozást a szerződés szerinti főkötelezettsége teljesítéséért járó ellenszolgáltatáson felül további pénzbeli követelésre jogosítja, akkor válik a szerződés részévé, ha azt a fogyasztó - külön tájékoztatást követően - kifejezetten elfogadta. 

  1. Szerződés tárgya

3.1. A szerződés tárgyául szolgáló termékek (ingók) a  Szolgáltató tulajdonát képezik.

3.2. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai: A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni.

A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, készséggel állunk rendelkezésére a megadott kapcsolati elérhetőségeken.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely – ha nincs külön jelölve – az általános forgalmi adót már tartalmazza és forintban értendő. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolhatja.

Az esetleges elírásokból,- internetrendszer hibájából (lassú működés, frissítés) eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Több termékcsoportból történő egyidejű vásárlás esetén az egyes termékcsoportokba tartozó árukra vonatkozó szállítási és fizetési feltételek eltérhetnek egymástól.

 

 

  1. Vásárlási feltételek

4.1. A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Áruházunkban a kosárba helyezés feltétele a bejelentkezett státusz. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

4.2. A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Megrendelés véglegesítése" gombra. Áruházunkban a vásárlás regisztrációhoz kötött, két lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a regisztrációhoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlásra nincs lehetőség! A már regisztrált vásárlók korábbi rendelési adatai nem szolgálnak a következő rendelés adataiul, ezeket újra meg kell adni a rendelési folyamat során!
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (GLS, MPL futárszolgálattal)
  • Személyes átvétel a boltban (7150 Bonyhád, Szabadság tér 3.)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadása után a „Profil-Rendeléseim” menüpont alatt listázódnak a megrendelések. Itt látható, hogy rendelése "fogadott állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk.)
    • Számlaszám: 71800020-11094793-00000000
    • Bank: Takarékbank ZRt.
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS/MPL futárszolgálat munkatársának)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Egyes termékek esetén a beszerzési idő 2 hetet is igénybe vehet. Munkatársunk értesíteni fogja önt a várható szállítási határidőről.

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig,- szállítás megkezdéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt 5 évig őrzi.


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.


Visszaigazolás
Minden rendelés bejegyzésre kerül a „Profil - Rendeléseim” menüpont alatt. A visszaigazolás nem minősül az Ügyfél ajánlatát elfogadó visszaigazolásnak. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.


4.3. Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van előre fizetésre banki átutalással, valamint utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Ha a vevő a vételárat a termék kiszállításakor, a GLS futárszolgálat általi kézbesítésekor kívánja megfizetni, azt a futárnak az átvétel időpontjában, az átvétel helyszínén, átadás-átvételi elismervény / fuvarlevél ellenében készpénzben köteles megfizetni. Bankkártya használat lehetőségéről a futárszolgálat külön értesíti vevőt.

Vevő tudomásul veszi, hogy a termék tulajdonjoga a teljes vételár megfizetéséig a Szolgáltatót illeti, és addig tulajdonjogát Szolgáltató fenntartja. A termék  tulajdonjoga  a maradéktalan  vételár  megfizetését  követően  száll  át  a  vevőre,  a  termékkel kapcsolatos kárveszély a termék vevő általi átvételével száll át a vevőre. Szolgáltató kárveszélye a csomagküldő szolgálatnak történő átadással a szállítmányozó cégre száll át, a sérült csomag átvételét követően a vevő terhére esik a sérülésről történő jegyzőkönyv felvételének kezdeményezése a futárszolgálatnál. Ennek elmaradása esetén Szolgáltató a sérült csomagolás, és esetleges terméksérülésért felelősséget nem vállal.

 

4.4. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS/MPL futárszolgálattal történik.

Házhozszállítással történő rendelés esetén, kérjük, átvételkor ellenőrizze tételesen a csomagolás és a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Abban az esetben, ha a csomagolás sérült, arról azonnal kérje jegyzőkönyv felvételét a futártól. Amennyiben a termékre vonatkozó eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni. Kérjük, észrevételeiről haladéktalanul tájékoztasson elérhetőségeinken, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk.

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut szállítmányozó cég (GLS futárszolgálat: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft., 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2., info@gls-hungary.com) igénybevételével szállítja házhoz. A fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Szállítási díjak

Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást alap esetben nem vállalunk, ha ilyenre tart igényt kérjük megrendelés előtt keresse fel ügyfélszolgálati munkatársunkat az info@rusztika.hu címen.

Szállítás díja egységesen: 1.800 Ft (tartalmazza az ÁFÁt).

Az utánvétkezelés költsége:

20.000Ft bruttó rendelésig

550Ft

50.000Ft bruttó rendelésig

740Ft

100.000Ft bruttó rendelésig

830Ft

150.000Ft bruttó rendelésig

1.145Ft

Mind a szállítási, mind a kezelési költségek bruttó árak, az ÁFA értékét tartalmazzák!

A szállítási és utánvétkezelési díjak személyes átvétel esetén nem kerülnek felszámolásra!

 

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

4.5. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, kifogástalan minőségi állapotában vesszük vissza.

4.6. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Amennyiben a termék házhoz szállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt következő módon teheti meg: 7159 Kisdorog, Ady Endre u. 61. alatti telephelyére postai úton.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék átvételtől számított 14 napon belüli és a „küldő címmel” azonos címre történő visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az Ügyfél az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza a Szolgáltató részére, utánvételes átvételt a Szolgáltató nem teljesít. Elállás esetén Szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

A terméket elállás esetén eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. A Szolgáltató kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni.

Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul olyan módon fizeti vissza a vásárlónak, amilyen módon ő azt megfizette, illetve amilyen módon ő azt kéri.

Vállalkozó nem állhat el a Szerződéstől, amennyiben a megvásárolt termék bruttó ára az 500 000 Ft összeget meghaladja.

Amennyiben a Vállalkozó a Szolgáltató hozzájárulásával a termék átvételétől számított 14 napon belül eláll az adásvételtől, tudomásul veszi, hogy a részére visszautalandó összeg annyival csökken, amennyivel időközben a termék ára csökkent, illetve akkora összeggel, amennyit Szolgáltató kénytelen ráfordítani a termékre, hogy az újra értékesíthetővé váljon (csomagolás etc.). Amennyiben Szolgáltató a terméket értékcsökkent termékként kénytelen értékesíteni az értékcsökkenés mértéke a vállalkozó részére visszautalandó összegből levonásra kerül.

 Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát:

 -        olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza

-        valamint számítógépes szoftver, operációs rendszer példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást az Ügyfél felbontotta, termékkulcsot megnyitotta valamint

-        a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

 

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

4.7. Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

 

4.8. Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek feltöltésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és tudomásul veszi, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.

Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

  1. Adatkezelés

A www.rusztika.hu ezúton tájékoztatja, hogy személyes adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés teljesítési feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, melynek jogalapja a Vásárló személyes hozzájárulása.

Az webáruház használata során a www.rusztika.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és kifejezett írásos kérés hiányában nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a megrendelés teljesítéséhez szükséges, melyről azonban a természetes fél a rendelés során értesül.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a www.rusztika.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a cég bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az Ügyfélszolgálati elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@rusztika.hu e-mail címen.

További adatvédelmi kérdésekről tájékozódjon honlapunkon, és tekintse át Adatvédelmi Tájékoztatónkat.

 

  1. Jogérvényesítési jog

Amennyiben a felek nem találnak közös megoldást jogvitájukra, a fogyasztó kezdeményezheti a Békéltető Testületi eljárást (Tolna Megyei Békéltető Testület, Elnök: Dr. Gáll Ferenc, Cím:  7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25., Telefon: 06-74-411-661, Mobil:         06-30-6370-047, Fax: 06-74-411-456, email: kamara@tmkik.hu). Szolgáltatót a Békéltető Testületi eljáráson együttműködési kötelezettség terheli.

Vásárló fogyasztói panaszával  fordulhat  a  TMKH Bonyhádi Járási Hivatalához (további információ: http://jarasinfo.gov.hu/ .

Fogyasztóként ezen felül  a jogvita  rendezését  az online  vitarendezési  fórumon  keresztül is eszközölheti: http://ec.europa.eu/odr.

 

  1. Záró rendelkezések

Az ÁSZF követi a jelenleg hatályos jogszabályokat, annak megfelelően szabályozza a vevő és szolgáltató jogviszonyát, értelmezése során a magyar jogszabályok és a magyar nyelv az irányadó.

A jelen ÁSZF keretében nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi v. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadóak.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.rusztika.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

 Kelt, Bonyhád,  2020. március 6.

 

 

 

 

  1. sz. melléklet

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez)

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: PATTI 2003. Kft., Székhely: 7159 Kisdorog, Ady Endre utca 61., Üzlet: 7150 Bonyhád, Szabadság tér 3., info@rusztika.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt,

2 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

3 A megfelelő jelölendő

Jelen dokumentum letölthető itt!

Rólunk

A Rusztika a Tolna megyei Bonyhádon található kis családi vállalkozás, ami 2016-ban indult. Célunk a viseleti hagyományok megőrzése, újraélesztése, a hétköznapi életbe való visszahozása.
Vásárlói visszajelzések alapján indítottuk el a webshopot, szeretnénk ha olyan emberek is tudomást szereznének rólunk, akik nem környékbeliek.
Üzletünkben a régi magyar viseletek modern, divatos formában találhatók meg. Termékeink kis manufaktúrában készülnek. Alapvetően természetes alapanyagokból (pamut, gyapjú, len, posztó) zsinór és csipke díszítéssel, ezért a ruhák egyedi stílust kölcsönöznek viselőiknek.
Folyamatosan törekszünk a legmagasabb minőség elérésére, ezért a termékeink készítőit gondosan megválogatjuk.